Přeskočit na hlavní obsah

Měsíční report 11/2015

Konec roku se blíží a je tu předposlední report z roku 2015. Po radikální přestavbě portfolia by mohl listopad působit klidným dojmem, ale i tak se hodně událo. A nový měsíční rekord je tu!

Nezávislé cashflow


Nezávislé cashflow opět povyskočilo a dosáhlo nového rekordu. Tentokrát bylo skoro o polovinu výše oproti cíli, ačkoli to bylo spíše vlivem jednorázových faktorů - a kyvadlo se v prosinci zase vychýlí na druhou stranu.


Investice

Oproti říjnu žádný akciový titul portfolio neopustil, ale na druhou stranu jsme využili propadu amerických REIT v souvislosti s očekávaným navýšením úrokových sazeb FEDem a rozšířili jsme portfolio o titul, který jsme už dlouho sledovali - REIT věnující se zdravotnickým nemovitostem HCP. Krom HCP jsme ještě mírně posílili pozice v Komerční bance.

Rovněž jsme začali zkoušet českou P2P platformu Zonky. Dojmy zatím spíše dobré - vše se poměrně rychle vyvíjí, ačkoli platforma jako taková je technologicky ještě hodně za konkurencí.

Úvahy

V portfoliu máme ještě 3-4 pozice, které nejsou moc významné a zůstaly v něm spíše historicky. Zvážíme u nich dvě věci - buď je posílit nebo prodat. Máme vytipované dva potenciálně zajímavé nové tituly a platí, že pokud je pořídíme, bude muset jít něco jiného ven.

Zároveň čím dále víc zvažujeme stažení z P2P platformy Bondora (s nasměrováním prostředků na Mintos, který se nám jeví smysluplně a umožňuje zajímavou diverzifikaci). Nicméně prodej portfolia není ani na sekundárním trhu úplně jednoduchý proces, a tak asi ještě dáme Bondoře do konce roku šanci.

Výhled

Výhled na prosinec je trošku slabší. Nezávislé cashflow bude pořád nad cílem, nicméně už ne nijak výrazně. Prostě jednorázové vlivy z listopadu se zase obrátily do záporu, což ale nijak nevadí. O to zajímavější bude první měsíc příštího roku, kdy už by se měla začít projevovat říjnová přestavba portfolia.

Komentáře

  1. Jsem dnes tak šťastný, protože Bůh to pro mě udělal poté, co jsem prošel těžkými časy s jinými poskytovateli půjček a nic nefunguje, chystal jsem se ztratit svou víru a naději, ale stále musím stát pevně a jít za tím, co hledám. Dnes jsem šťastný, protože mě Bůh nasměroval k nejlepší úvěrové společnosti a poté, co jsem je kontaktoval, jsem ničeho nelitoval a moje touha byla splněna a byla mi dána uvedená částka, o kterou jsem žádal (300 000,00 USD), peníze byly vyplaceny do můj účet po dvou týdnech rozhovorů se společností a oni mě nestresovali ani mě netrápili bolestí hlavy při získávání této půjčky od nich, ostatní členové mé rodiny a přátelé, které jsem jim nasměroval, všichni také dostali svou půjčku, miloval bych vás kontaktujte pedroloanss@gmail.com. a získejte svou půjčku rychle, a to je bezpečné a rychlé, vy, kteří ztrácíte naději, víru a vše, co máte, jen ve jménu získání půjčky a nic nevyjde, vsaďte se, že pokud zkusíte tohoto muže jménem Pedro Jerome, budete nikdy ničeho nelitujte a vaše žádost o půjčku bude schválena a bude vyplacena přímo na váš bankovní účet, takže si pospěšte a kontaktujte rychlou odpověď na WhatsApp +1-8632310632. požádejte o jakýkoli typ půjčky a bude vám poskytnuta. Přeji Vám to nejlepší

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkujeme moc za váš komentář!